Visualizzazioni totali

lunedì 28 novembre 2011

Male tempo (poesia in Napoletano)


E' male tiempo
a' stu paese
o' viento soffia
e' move 'e rose
e' move pure 'e spine
spine ca pungono stu core
ca r'Ammore se né more.
Pe' na femmena bella
ca nun o' vo' cchiù vede.
Ed io penso
a chilli occhi suoi belli
c'assumigliano a doie stelle
doie stelle gemelle
ca brillano dint' a notte scura
che diventato o' core mio,
a chilli vase suoi carnali
chilli vase passionali
ca mo nun aggio cchiù.
E tu?...chi sà addo staie
e' a me nun pensi maie
e guardanno sta luna chiena d'ammore
io me ricordo e' quanno a' guardavamo assieme
e' mo...
mo e' essa ca  guarda a' mme
chi sa'
se le faccio pena, o' pietà
cu chist' uocchie chine e' lagrime
ma io nun te saccio scurdà.
E' aspetto ca passa
addà passa' a' nuttata
e cu chist nuovo jiuorno
tanti belli cose addà purta'
na nuova emozione
ca me riempie o' core ancora
e nu nuovo ammore
ma nun te preoccupa'
ca n'angulillo do core mio
resta sempe a' te pensa'

Nessun commento:

Posta un commento